Hemkommen från Uddevalla

Hej igen!
Nu är jag hemkommen från julmässan i Uddevalla. Först gick vi runt lite grann på mässan men det var inte så lång stund innan julbordet så vi gick snart dit.
Oj vilken kö det var! Vi skulle naturligtvis gått dit genast innan alla andra kom på samma sak...
Men i alla fall fick vi vår goda mat och vi blev vääääldigt mätta.
Först funderade jag på att hoppa över dessertbordet, men när man såg alla andra som kom med sina fat så gick det inte att låta bli. Mums vad mycket gott det fanns. Jag lastade fullt på fatet med kladdkakor och massa goda kakor och även ischoklad och andra goda chokladsaker som jag är svag för.
Men tyvärr tror man att man ska orka men, smart som man är stoppar man det i servetten och tar med hem till sin älskade make som snabbt stoppar munnen full!
Snäll jag är....
Kan ni tänka er , när jag står i kön och ska fylla min kaktallrik vad tror ni dom spelar för musik då???
JO MIN UNDERBARA CAROLAS JULSKIVA!!!!!!!
UMMM jag rös av välbehag. Det var bara snön som saknades. När jag kom till bilen sen och skulle åka hem var det faktiskt lite is på rutan så jag fick sätta på min fantastiska el uppvärmning på framrutan. Det mina vänner kallar jag för lyx....
Mycket bra uppfinning.
Lite julstämning blev det ju i alla fall.
Nej nu ska jag umgås med min stackars arbetslösa man som väntat hela dagen på mej.
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0