Hemma från Åsaka

Hej!
Nu är jag hemkommen från ett besök i Åsaka!
Har varit och snuffat på den lilla godingen igen! Man får sånt längt efter dom där små...
Igår när jag kom hem från jobbet låg det ett jätte gulligt kort från Thea. Jag blev så glad så glad!
Satt och tittade på henne när jag åt frukost ,så då tänkte jag att jag kanske skulle åka en sväng efter jobbet. Det är så bra för det tar inte så lång tid då.
Hon sov som vanligt när jag kom jasg försökte väcka henne men det är inte lätt! Men så tänkte jag att om jag lägger henne i den där goa baby sittern så kanske hon känner sej lite ensam och vaknar till.
Det blev så faktiskt. Hon låg så fint där och tittade hela tiden, det var riktigt roligt. Hon följde med blicken när vi rörde oss, så det märks att det händer grejer hela tiden. Hon är så söt så söt!
Efter en stund kom Josefin och Pär också. Men då hade hon hunnit somna igen så då fick Josefin försöka väcka henne. Hoppas hon vaknade till så Josefin fick se hennes fina ögon.
Själv åkte jag hem strax efter det. Ska försöka sätta in bilder i morgon om dom blev bra som jag tog idag. Batterierna tog ju slut så då gick det inte att föra över dom till datorn. Måste ladda dom först
Tjingeling vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0