Smyckeparty

Ikväll hade Josefin smyckeparty hemma hos oss. Väldígt trevligt får jag säja!
Smyckena kom från ATENGA en kvinna som gör alla smyckena för hand. Oj vad vi handlade..
Och åt. Jag hade gjort tunnbrödsrullar med räkfyllning i som alla t yckte var jättegoda.
Anna hon som sålde smyckena ville ha receptet och du om du läser detta så glömde jag ju skriva upp att jag hade rivet skal av citron också!! Herregud hur kunde jag glömma detta!
Här kommer receptet:
Philadelfia ost 400 gram ca till en påse tunnbröd.
lite majonäs
dill
pepparot efter behag
Räkor ( jag hade inte hackat dom men det kan man med fördel göra)
Rivet skal av ca ½ citron
salt och svartpeppar
½ rödlök finhackad

Jag skulle ju ta kort på dom men glömde just dom. Tog bara kort på ananas pajen...
Ni får säja till om ni vill ha recept på pajen men jag tror att dom flesta har den?
Den är en klassiker vet ni...
J adetta var en trevlig kväll ska ni veta!
Här kommer lite bilder:

Kommentarer
Postat av: Anna Thorin

Tack själv för igår! Både trevligt och gott! Ska nog göra rullarna i helgen. Länka gärna till www.designatenga.com

Tack! Anna

2009-06-18 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0