Sen kväll

Nu är klockan 21,07 hög tid för mej att gå och lägga mej. Inga bilder idag kanske lägger upp några i morgon.
Annars var det en fin dag idag fått tvätta en massa och hängt ut och fått torrt.
Jätte härligt.
Var och hämtade min mamma en stund på förmiddagen så hon fick en kopp kaffe. Så kom Josefin en sväng också.
Vi gjorde tråkmat idag, barnens favorit men inte min: Pommes frites och grillkorv. Trist men vad gör man inte för sina barn.
I morgon hoppas jag att pappan och sommarlovspojken slår sina kloka ihop och bjuder den stackars trötta mamman på mat när hon kommer hem. Pappan är ju arbetslös nu den stackarn.
Jag sökte ett jobb till honom nu ikväll det är därför jag sitter här så här sent framför datorn.
Han har inte lärt sej att söka ännu men Pontus får nog ge honom lektioner för det känns ju lite fåningt att jag skriver hans personliga brev! Hihi...
Imorgon är det dags att jobba igen! Men bara 4 dagar denna vecka det är ju underbart. Så nu har jag bara 3 veckor kvar till semestern!!! Jippie! Jag ska ha 5 veckor iår. Ska bli härligt!
Godnatt allihopa hörs troligtvis i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0