Ikeautflykt

Idag är det tredje dagen på min semester och vädret har varit väldigt skiftande. Eftersom jag är ledig och Christer också kom jag på denna strålande ide att vi kunde åka till IKEA!!!
Javisst sa Christer och såg väl inte så där jätte lycklig ut men jag vet ju att han gör allt för mej!
Till och med Pontus åkte med. Så fort vi närmade oss blev jag hungrig så det var lika bra att sticka till resturangen med en gång.
Det tar ju på energin sen när man ska gå i genom alltihop.
Hade vi haft dom där miljonerna som vi alla väntar på skulle jag kunna köpa många många saker.
Men tyvärr får jag bara fortsätta drömma....
Jag hittade i alla fall lite bebis saker till Robert och Marias lille bebis. Och jättesöta finger dockor som var gjorda som olika djur, dom ska Viggo få när vi ska dit till helgen på kalas, han har ju fyllt 3 år den lille busungen!
Massa ljus köpte jag också , även en ram till Rebeccas och Mikaels bröllopskort som vi fick i helgen!
Nu är det bara Lindas och Christians kvar!
Det hänger alltså 2 fina bröllopskort uppe på väggen nu, fattas bara 1......(Linda det är snart 2 år sedan.......)
Jaja det kommer väl.Man ska inte ha för bråttom....
Sen åkte vi hem och har väl bara degat omkring fast nu håller Christer på att tvätta min bil.
Himla bra....
Ja detta var min dag , det blir inga bilder idag för jag hade inte kameran med mej, och jag måste lära mej hur man får in texten på ett bra sätt.
Ha det gott alla ni där ute vi hörs snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0