sista helgen innan jobbet börjar...

Ja nu har jag alltså kommit fram till den sista dagen innan jobbet börjar. Det hade inte gjort något om det hade varit några veckor till.
Men jag vet att så fort jag har börjat så är allt som vanligt igen.
Det värsta är att jag kommer inte ihåg vad jag skulle ha för mat i morgon. Men det löser sej väl. Jag får kolla vad jag har i frysen.
Hoppas bara att det finns mjölk till frukosten. Dom andra öppnade förra veckan så jag hade en vikarie.
Men ingen har ringt så det funkade nog bra.
Rebecca och Mikael har varit här i helgen vi har haft jätte trevligt. Dom var på bröllop igår.
Dom var så fina när dom gick iväg.
Idag kom Robert också en stund innan han skulle åka och jobba. Jag hade tidig middag så han skulle få nåt i magen innan jobbet. Dom fick plommonspäckad fläskarre´ potatis god brunsås ugnstekta mörötter, champinjoner och rödlök. Sen hade jag även gjort en cole slaw. Till kaffet blev det Rebeccas favorit: Kladdkaka med grädde! Och nu har alla åkt. Det blev änna tomt....
Men jag har lite nya kort att visa!



Viggo på Vänersnäs i sitt nya födelsedagstält. Tyvärr fick jag inte tagit nåt kort på han med sin sina elgitarr som han tyckte så mycket om. Han såg för härlig ut när han spelade på den!



Joel försöker äta upp allt han ser!



Så här fina var Rebecca och Mikael när dom skulle på bröllop...



Det var en väldig varm dag. Stackars Mikael med sin kostym. Jag tycker att killar kan få ha shorts på sommar bröllop... Vi tjejer har det ju mycket bättre med våra fina klänningar och kjolar.



Ja här har vi då söndagsmiddagen..



cole slaw( jag tror det stavas så).



Nu var dom hungriga som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0