Ikea resa!

Nu har jag tapetserat färdigt hallen men lister är ännu inte på plats. Hemskt vad allt tar tid!!
Nu har Christer fått ny dead line. Måste vara färdigt innan 3/9 för då ska jag ju ha smycke party!
Gäller att ha lite datum så han rappar på lite!
I söndags åkte vi till Ikea för att köpa hatthylla och skoställ.
Jag har tittat i flera år på Ikeas lerviks hatthylla och tänkt att den vill jag ha när vi gjort om i hallen.
Men nu hade den givetvis utgått!!
Då blir man lite sur, men skohyllan fanns kvar ännu i alla fall men den skulle också utgå så det var nersatt pris på den. Lite glädjande i alla fall!
Vi köpte en annan hatthylla som var okej, och en ny spegel också.
Det kommer att bli jättefint när allt är färdigt.
Det kommer lite kort på detta när pojkarna skruvar i hop grejorna.



Det är bra för Pontus att träna på Ikea möbler för det kommer han nog att få pilla med när han flyttar hemifrån!



Ett sånt här gulligt bord till TV rummet blidde det också. Det var egentligen inte meningen men det kan bli så ibland.
Visst har jag rätt??

Om ni undrar varför det är en bild längst upp på våran lördagsmiddag så blev det lite fel....
Jag fattar inte varför den hamnade där. Jag har inte gjort nåt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0